Ідентифікація споживача послуг

1 Ідентифікація споживача

2 Створення облікового запису

3 Активація облікового запису

Без додаткових символів ("№", "о/р" і т.д.)
Набір символів має точно відповідати кодуванню Вашого особового рахунку постачальника послуг
Формат суми: 0.00
Суму платежу вводьте з точністю до копійки. Якщо сума останнього платежу не співпаває - спробуйте передостанній. Термін врахування платежів – до 5 робочих днів.
Вводьте тільки у разі відсутності інформації в базі даних за полем Сума останнього платежу.
Перші три літери
Досить ввести перші три літери прізвища власника особового рахунку або відповідальної особи.
  1. Можливі проблеми при реєстрації та варіанти їх вирішення:
    Особового рахунка НЕ ЗНАЙДЕНО…
    1. Перевірте правильність введеного номеру особового рахунку (відповідає номеру договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг або зазначено в рахунку). Введіть номер в точній відповідності з вказаним в документі.
    2. Зверніться до центру обслуговування споживачів ТОВ «РОЕК».
    Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірну СУМУ останнього платежу…
    1. Спробуйте ввести суму попереднього платежу (можливо, платіж ще не врахований в базі даних постачальника).
    2. Подивіться чи немає в квитанції згадки про додаткової комісії - спробуйте ввести суму без комісії.
    3. Перевірте, чи правильно введений номер особового рахунку і якщо платіж був здійснений нещодавно (менше 5-7 робочих днів тому), можливо, постачальник ще не вніс в базу даних інформацію про платіж - спробуйте повторити спробу через кілька днів.
    4. Якщо за особовим рахунком поки не було платежів , але видається дане повідомлення - ймовірно, платіж був зроблений попередніми власниками або був платіж не за комунальну послугу, а, наприклад, за підключення. Спробуйте ввести її.
    5. Зверніться до центру з обслуговування споживачів ТОВ «РОЕК».
    Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірний номер лічильника…

    (Дане повідомлення відображається тільки в разі, якщо за особовим рахунком не було жодного платежу, в т.ч. вчиненого колишніми власниками)

    1. Якщо в номері лічильника присутня літера - спробуйте різні варіанти: заголовну, строчную, латинську або кирилицею.
    2. Зверніться до центру з обслуговування споживачів ТОВ «РОЕК».
  2. Якщо самостійно розібратися не вдалося:

    Зверніться, будь ласка, до кол-центру ТОВ «РОЕК» +38(067)1-420-420 або до Центру обслуговування споживачів.