1 Ідентифікація споживача
2 Створення облікового запису
3 Активація облікового запису
-
Можливі проблеми при реєстрації та варіанти їх вирішення:
- Особового рахунка НЕ ЗНАЙДЕНО…
-
- Перевірте правильність введеного номеру особового рахунку (відповідає номеру договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг або зазначено в рахунку). Введіть номер в точній відповідності з вказаним в документі.
- Зверніться до центру обслуговування споживачів ТОВ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
- Особовий рахунок знайдено, але Ви ввели невірну СУМУ останнього платежу…
-
- Спробуйте ввести суму попереднього платежу (можливо, платіж ще не врахований в базі даних постачальника).
- Подивіться чи немає в квитанції згадки про додаткової комісії - спробуйте ввести суму без комісії.
- Перевірте, чи правильно введений номер особового рахунку і якщо платіж був здійснений нещодавно (менше 5-7 робочих днів тому), можливо, постачальник ще не вніс в базу даних інформацію про платіж - спробуйте повторити спробу через кілька днів.
- Якщо за особовим рахунком поки не було платежів , але видається дане повідомлення - ймовірно, платіж був зроблений попередніми власниками або був платіж не за комунальну послугу, а, наприклад, за підключення. Спробуйте ввести її.
- Зверніться до центру з обслуговування споживачів ТОВ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
Якщо самостійно розібратися не вдалося:
Зверніться, будь ласка, до кол-центру ТОВ «РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» +38(067)1-420-420 або до Центру обслуговування споживачів.